joi, 3 martie 2011

Pentru El !:x

De`ar fi sa`mi intorc privirea,te`as vedea pe tine. Esti aceeasi persoana care in fiecare seara iti dau sau cel putin as vrea sa`ti dau sarutul de " Noapte Buna", iar in fiecare dimineata sa te trezesc cu un sarut de "Buna Dimineata"! Esti linistea mea,esti tot ce poate fi mai frumos in viata asta.Te port in suflet, te port in gand asa cum nu am crezut. Stiu,esti dependent de mine,esti atat de dependent de ceea ce as putea sa`ti ofer eu.Imi spui cat de frumoasa sunt si cat de mult ma iubesti ca pentru tine sunt tot! Tu esti singurul care atunci cand te supar ,uiti repede si`mi arati dragostea ta.
                                                             
                                                                     Te iubescc!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu