joi, 24 martie 2011

Iubesti atunci cand..



Cred ca am spus “Te iubesc” de multe ori , insa de simtit nu simteam asta. Totul era doar in mintea mea…Si asta pentru ca nu stiam sa fac diferenta dintre “a iubi” si
a fi indragostit” . Multumita lui in sfarsit am inteles… Am inteles ca eu am fost doar indragostita sau cel putin era o atractie.. Iubesti atunci cand reusesti sa nu mai fii egoist, cand celalalt e pe primul plan. Cand bucuria lui devine bucuria ta, iar tristetea lui te doboara. Atunci cand i-ai da toata bucuria ta doar pentru a-l vedea zambind… Atunci cand nu poti dormi pentru ca el este departe. Atunci cand ii vezi ochii in noaptea rece. Atunci cand vrei sa ii auzi glasul in fiecare secunda… Atunci cand il suni dintr-o “prostie” si ii spui : ” M-am taiat la deget!Acum ce fac?”… Atunci cand cuvintele lui sunt versuri pentru tine. Atunci cand sufletul doare pentru a uitat sa te sune…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu